sobota, 11 lutego 2017

Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci po raz trzeci

Wyjątkowy projekt Jeronimo Martins Polska S.A., właściciela sieci sklepów Biedronka, mający na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych. Konkurs skierowany jest do debiutujących pisarzy i ilustratorów, których zadaniem jest stworzenie książki dla dzieci w wieku 4-10 lat. Zwycięzcy konkursu, czyli autor najlepszego tekstu oraz autor ilustracji do niego, otrzymają po 100 000 zł nagrody każdy. Książka ich autorstwa trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy.
Honorowy patronat nad inicjatywą sprawuje Rzecznik Praw Dziecka, Marek Michalak.
Zasady udziału znajdują się w Regulaminie Konkursu oraz w FAQ.
Pierwowzorem akcji „Piórko” jest Pingo Doce Children’s Literature Award - konkurs, który został zrealizowany przez Grupę Jeronimo Martins w Portugalii.

 


W ramach dwóch pierwszych edycji konkursu nadesłano ponad











Twórczość zwycięzców została wydana i zachwyciła szerokie grono młodych czytelników! 

 






 Książka "SZARY DOMEK" trafiła już do ponad


 







"CÓRKA BAJARZA" do tej pory sprzedała się w ponad
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz