Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z
figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko
trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa
dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową
wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym
polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także
blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze
części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega
kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz,
ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym
projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać
oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć
obiekty trójwymiarowe.
Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując
ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych
potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci
potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje
oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania
dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych,
wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich
efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy
perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym
etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że
wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie
są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu,
a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do
dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz