Etykiety

piątek, 12 listopada 2021

Jam ci jest milion w jednej osobie

Czasami dostaję wiadomości, które sprawiają, że czuję lekkie zaniepokojenie i zagubienie.
Ostatnio spytano mnie o to, kiedy w końcu mój serwis napisze o książce, którą ktoś wysłał. Ponoć do jednej z redaktorek serwisu... A ja byłam święcie przekonana, że jestem jedyną. Proszę o ujawnienie się pozostałych
Najlepsze kwiatki są kiedy pomagam. Za darmo, bezinteresownie. Ponoć od kogoś tysiaka zgarnęłam za pomoc (ja się pytam, gdzie mój tysiak?). Jeszcze nigdy od nikogo nie wzięłam pieniędzy za pomoc niepełnosprawnemu dziecku. Mojej córce wiele osób pomaga i z tego powodu w pewien sposób czuję się zobowiązana do niesienia pomocy innym, dzielenia się z nimi swoją wiedzą, doświadczeniem, znajomością przepisów oświatowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz