Etykiety

piątek, 26 kwietnia 2024

Uszkodzona blokada drzwiczek w pralce Bosch

Dziś doświadczyłam czegoś, w co nie uwierzy spora ilość mizoginów i w co ja bym nie uwierzyła.
Idziemy z cudem dla mizoginów: pralkę naprawiła mi kobieta.
Siedzicie?
Zrobiła to przez telefon.
Ostatnie pranie zakończyło się niemożliwością otwarcia drzwiczek. Zrobiłam to ręcznie. Kolejne pranie nie chciało załapać, bo nie działała blokada. Myślałam, że to ja zajechałam pralkę, a to kot.
W jaki sposób?
Ano włączył blokadę rodzicielską.
Myślę sobie WTF? Przecież czytam wszystkie instrukcje.
No, czytam, ale nie pomyślałam, żeby przeczytać o tym jak włączyć blokadę rodzicielską. Pominęłam tę część tak jak niektórzy pomijają opisy przyrody, strojów czy czegokolwiek w książkach. Specjalistka z Boscha rozpoznała, pokierowała mną i działa. A jak działa to dla potomności dzielę się tym jak, bo może znowu komuś (np. mi) kot włączy blokadę rodzicielską skacząc z pralki...
Co trzeba zrobić?
Ustawić na program, który był uruchomiony ostatni raz.
Wcisnąć "gotowe za" i trzymać tak długo, aż kluczyk przestanie migotać. Jak już się świeci na stałe wcisnąć "wirowanie" i "gotowe za". I pralka działa.
Gdybym nie miała na ubezpieczenie tej naprawy to przyszedłby specjalista, skasował stówkę, wcisnął trzy przyciski i ja bym była szczęśliwa, że za stówkę mi naprawił :D
Takich awaryjnych sytuacji bank przewiduje 7 w roku. Dwa życia już wykorzystałam :D
A Was co ostatnio zaskoczyło?
#pralka #awaria #blokadarodzicielska #zepsutezamknięcie #zepsutablokada #bosch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz