Etykiety

piątek, 8 maja 2015

Spis blogów książkowych

25 komentarzy:

  1. Wielka lista w jednym miejscu! Dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli można, to prosiłabym o drobną korektę w nazwie mojego bloga, ponieważ od jakiegoś czasu Świat książek i ja... nosi nazwę LITERACKI ŚWIAT CYRYSI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jest ta lista! Dzięki!
    Można sobie pożyczyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, że mój blog uwzględniłaś :) Po latach przerwy zamierzam do pisania wrócić - więc to cieszy mnie podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za umieszczenie linka do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna lista! :-)
    Kawał porządnej roboty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze Qulturasłowa:-)
    http://www.qulturaslowa.blogspot.com/
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zawsze można :)
      Można podać link tu w komentarzu, przesłać na maila lub na fb

      Usuń
  9. Aniu, bardzo dziękuję za umieszczenie mnie na liście :) taki spis mi się na pewno przyda, będzie co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za wpisanie :)
    Tylko Świat fantasy, a nie fatasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione. Mam mały problem z klawiaturą i zapominam, że trzeba w nią mocniej walić. Poprzednią miałam wrażliwszą ;)

      Usuń
  11. Recenzentka pozdrawia serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A taki blog pasuje do listy?
    www.bajkowytata.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! przyznam się, że nie wiedziałem, że aż tyle blogów poświęconych książką istnieje

    OdpowiedzUsuń
  14. Można się dopisać? Nietoperzczytaioglada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry, poproszę o korektę w adresie. Mój dawny blog caffe-lena.blogspot.com, obecnie ma adres zmieniony na lena-caffe. blogspot.com
    Pozdrawiam, Lena

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo proszę o wpisanie mojego bloga na listę:
    https://sercem-czytane.blogspot.com/

    Dziękuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń