Etykiety

środa, 12 kwietnia 2023

Andrzej Konefał "Kruchość serca" - cytaty


„Czasami nie mamy wpływu na zły los”.
"Marzyłem, aby te straszne dni okazały się złym snem. Zasługiwałem na szczęście. Nigdy nie zrobiłem nikomu nic złego, więc dlaczego? Dlaczego straszny los zabrał najwspanialszą osobę na świecie? Dlaczego tak się stało?"
„Byłem jej wdzięczny, że mi pomagała w tych trudnych chwilach. Wiedziałam, że także cierpiała, w końcu straciła córkę. Nie wyobrażałem sobie nawet jej cierpienia. Rodzice nie powinni chować swoich dzieci. To nie było normalne”.
„Każdy cierpi na swój sposób i każdy nosi własny krzyż. Nie ma tutaj schematu, ale trzeba też czasami wziąć się w garść. Nawet wtedy, a może zwłaszcza wtedy, gdy traci się grunt pod nogami. Wiesz dlaczego? (…) Bo mamy dla kogo żyć. Nie jesteśmy sami, mimo że straciliśmy ukochane osoby”.
"Moje serce kruszało, czułem, że zaraz przestanie bić i skończy się ta straszna gehenna".
"Czasami trzeba stanąć na krawędzi, żeby zobaczyć to, co najważniejsze. Stałem tam i patrzyłem w nieskończoność swoich obaw, lęków i strachu. Tuż za tym wszystkim kryła się wolność".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz