Etykiety

niedziela, 21 lutego 2021

Teraz to ci młodzi...

-Teraz to ci młodzi są strasznie roszczeniowi - uświadamia mnie rozmówczyni. - Wszystko chcą dostać od państwa. Pieniądze na wychowanie dzieci, 1% zbierają, zbiórki robią.
-Od kogoś musieli się nauczyć. Sami z siebie roszczeniowi się nie stali. Wcale nie są gorsi od tych, którzy 40 lat temu budowali się za pieniądze zakładowe, kradli w pracy materiały, żeby pobudować domy. Jedno ich różni od tych wcześniejszych pokoleń: ta pomoc państwa jest oficjalna, a nie załatwiana pod stołem. Cierpiały tylko takie osoby jak moi bliscy, którzy nie mieli skąd ukraść, bo mieli własne gospodarstwa, a podatek i tak płacili jak inni- wyjaśniłam mój punkt widzenia.
I co? Kobieta się fochnęła, a ja nie wiem o co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz