Etykiety

środa, 20 września 2017

poszedł piesek do pani doktor

Pamiętajcie, że pies nigdy nie drapie się bez przyczyny.
Drapałem się i drapałem i Pani myślała, że może uczulenie na szampon mam. Obejrzała mnie i nic. A ja nadal się drapałem. Myślała, że zostało mi tak po pchłach, które złapałem od kolegi przez płot. W nocy spać nie mogłem, wszystkich lekko budziłem, a dziś jeszcze i Olka nie mogła spać, więc w dwójkę rozrabialiśmy. Nie obyło się bez pieczenie kotletów o 3:00 oraz wyczesywania mnie i dopiero w czasie solidnego wyczesywania, czyszczenia, głaskania Pani zauważyła, że mam nieładne ucho. Powiem krótko: swędzące.
Od razu zapowiedziała mi wizytę u pani doktor. Wiecie, że grzecznie i cierpliwie czekałem do rana. No, prawie grzecznie i cierpliwie, ale jak ma się wspaniałą panią doktor to nie można się doczekać wizyty. Przed wizytą musiałem się dwie godziny wyspacerować i kierować Panią w stronę gabinetu pani doktor, bo miałem wrażenie, że zapomniała.
-Tutek, my jeszcze idziemy do bankomatu. - Wyjaśniła Pani zmianę trasy.
Lubię chodzić do bankomatu, ponieważ pachnie różnymi psami. Czasami mnie to zastanawia ja te psy to robią, że ta na murkach zostawiają swoje zapachy. Wróćmy jednak do gabinetu i wspaniałych odwiedzin. Ucho zbadane. Okazuje się, że zaprzyjaźniłem się z niedobrymi bakteriami i grzybami. Tylko jak? Przecież Pani to nawet przesadnie dba o moją higienę.
Po wyjściu z gabinetu olśniło ją, że jeszcze miała mnie odrobaczać, bo to też ważne, aby regularnie robić i taki przystojniak jak ja mógł się prezentować w całej swojej urodzie i zdrowiu.
Pamiętajcie: jeśli zwierzak za często się drapie to warto bardzo dokładnie przejrzeć i przejść się do weterynarza. Im później tym dłuższe leczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz