Etykiety

poniedziałek, 20 listopada 2017

Ruszyła akcja książka za #agape. Bo dobro wraca. Nie tylko od święta.

Wystartowała akcja społeczna książka za #agape. W ramach niej, wydawnictwo Szpalta wspólnie z Sandrą Borowiecką, autorką powieści Przypadki Agaty W., od dziś, do styczniowej premiery książki, za darmo rozda kilka tysięcy ebook-ów. Przesłanie akcji jest wyjątkowo istotne. Zwłaszcza w obliczu rosnącej w społeczeństwie fali agresji, niezadowolenia z życia i nieumiejętności radzenia sobie z kłopotami w życiu zawodowym i osobistym, warto pokazać, że bycie dobrym się opłaca. I odpłaca. Nie tylko od święta.
Na czym polega akcja?
Książka za #agape
Weź udział w akcji #agape. Zgarnij ebook powieści opartej na faktach, okrzykniętej przez recenzentów mianem literackiego fenomenu.
Wystarczy, że wrzucisz na swoją tablicę swoje zdjęcie z hasztagiem #agape, oznaczysz stronę @przypadkiagaty i napiszesz do strony @przypadkiagaty w wiadomości prywatnej.
Bądź dla Siebie dobry. Nie tylko od święta. Kochaj Siebie i szanuj, bo innego Ciebie nie ma na całym świecie. W Twoich żyłach płynie Agape. Pamiętaj, że siła dobra, zawsze wraca.
Historia Agaty, to dowód na to, że nie ma takiego dołka w życiu, z którego nie da się wyjść.
O autorce:
Moja praca, jest moją pasją.
Nazywam się Sandra Borowiecka. Rocznik 1988. Dziennikarka, autorka powieści i scenariuszy. Współpracowałam m.in. z Radiem Kolor, TVN, TTV, Superstacją, Polsat News 2, Super Expressem, Gazetą Bankową, Uważam Rze. Po ogólnopolskim sukcesie reportażu Wyzysk Polski z 2013 roku, przekształciłam reporterskiego bloga w niezależny magazyn reporterski Szpalta.com i wydawnictwo, które dziś wchodzą w skład Grupy Medialnej Szpalta. Tak, udało mi się pozyskać inwestora. Jestem gościem programów telewizyjnych min. Widzimisię Michała Figurskiego w Polsat News Dwa, Sprawa dla Reportera Elżbiety Jaworowicz. Autorką dwóch powieści sensacyjnych z wątkami dziennikarskiego śledztwa Ani żadnej rzeczy i Która jego jest, sprzedanych w nakładzie ponad 5 tysięcy egzemplarzy w ciągu 4 miesięcy od premiery, które wkrótce doczekają się adaptacji filmowych. Samodzielnie zorganizowałam debatę o ryzyku odradzającego się nazizmu (z udziałem ekspertów Chrabota, Komorowski, Mocek, Bukowska, pod patronatem Collegium Civitas i kilku ogólnopolskich stowarzyszeń). Obecnie organizuję międzynarodową debatę Europa w obliczu radykalizmu. Za kilka tygodni premiera mojej autoterapeutycznej powieści, określonej przez recenzentów mianem fenomenu.Premierze będzie towarzyszył start akcji społecznej Z dzieciństwa mam wspomnienia, nie traumę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz