Etykiety

poniedziałek, 16 marca 2020

Dodatkowe wakacje, czyli jak zagospodarowujemy sobie czas wolny od przedszkola

Mam takie dziwne wrażenie, że każdego roku coś tam nas na wiosnę dopada. Rok temu były strajki nauczycieli. Teraz epidemia. O ile rok temu miałam wiele zastrzeżeń do niepozwalania mojej córce na chodzenie do przedszkola, ponieważ jedne dzieci mogły, a inne nie i Ola właśnie była w grupie, które nie mogły chodzić z powodów, które do dziś nie są dla mnie jasne, o tyle w tym roku, kiedy tylko dowiedziałam się, że będą odwołane zajęcia w przedszkolu, ale jeszcze dwa dni można przyprowadzać dzieci stwierdziłam, że robimy wolne. Uważam, że to bardzo dobrze wykorzystany czas. Mogłyśmy więcej popracować twórczo. Poniżej efekty.


















Nasze nowe regały na Oli prace :)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz