Etykiety

piątek, 16 lutego 2018

Wanda Szymanowska

W spotkaniach autorskich uczestniczę bardzo rzadko. Zwykle odwiedzam wszelkiej maści twórców lub oni przyjeżdżają do mnie. Dziś jednak wyjątkowo będzie o niezwykłym spotkaniu z pisarką Wandą Szymanowską mieszkającą kilkadziesiąt kilometrów od Góry. Miałam okazję kilka razy rozmawiać z autorką książek dla dzieci i dorosłych. Zawsze to jednak były rozmowy internetowe. Dziś (po wielu miesiącach umawiania się) w końcu udało nam się spotkać i muszę przyznać, że chyba mam bardzo duże szczęście do ludzi, ponieważ po raz kolejny poznałam niesamowitą, otwartą i bardzo pozytywną osobę z fascynującymi zainteresowaniami, o których opowiedziała uczestnikom spotkania zorganizowanego przez Danutę Biernacką w Bibliotece Miejskiej w Górze. Pisarka wprowadziła młodych uczestników spotkania w świat jednej z bohaterek swojej książki „Zaina”. Mądrze poprowadzone zajęcia, zachęcenie młodzieży do myślenia i otwierania się na świat oraz spora dawka przekazanej im wiedzy i doświadczeń na pewno będzie wzbogacającym młodzież bodźcem intelektualnym. Niedługo na blogu napiszę o otrzymanej od autorki "Zainie" (o "Ciapku" pisałam jakiś czas temu). Wanda Szymanowska to przede wszystkim pisarka pisząca dla dorosłych. Jej niedługie książki zachęcają do przemyśleń, innego spojrzenia na własne problemy i doświadczenia. Wszystkie książki pisarki dostępne są w górowskiej bibliotece. Można też kupić je przez internet. Wszystkie niedługie, wszystkie bardzo pouczające. Zdecydowanie polecam. Ja czekan na najnowszą książkę, która ukaże się wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz