Nie znam dziecka, które nie miałoby słabości do
misia. Każde na jakimś tam etapie swojego życia miało swojego ulubionego
pluszaka. U nas od lat w łaskach jest przytulanka kupiona w lumpeksie za
złotówkę. Bardzo długo nie miał on imienia, aż trafiłyśmy na serię książek
Zofii Staneckiej, w której główna bohaterka ma misia Zdzisia towarzyszącego jej
w ważnych wydarzeniach i tym sposobem nasz ulubieniec zyskał imię. Nim go
jednak zyskał bardzo długo czytywałyśmy pięknie wydane przez Wydawnictwo Egmont
książki o Kubusiu Puchatku. Później przyszedł czas a czasopismo, które zdecydowania
przyciągnęło uwagę mojej córki, a wszystko dzięki niedługim czytankom, prostym
rebusom oraz gadżetom pozwalającym wcielać się w różne role, doskonałym do
zabawy i przeżywania niezwykłych przygód.
W styczniowym numerze „Kubusia i Przyjaciół” znalazłyśmy
lupę i lornetkę, które doskonale sprawdzą się na spacerach nie tylko zimą, ale
i wiosną, latem i jesienią pozwalając odkryć tajemnice natury. Do tego zestaw
naklejek, którymi można ozdobić lornetkę czy ulubiony pojazd lub szafkę.
Kubuś Puchatek już na pierwszych stronach
zabiera nas w świat wyzwań. Młodzi czytelnicy mają propozycję zabawy w odgadywanie
szeregów, zadania wplecione w opowieść o zimowych przygodach, proste
kolorowanki i zachętę do pisania. Dowiemy się jak wyglądały zimowe zabawy
baśniowych przyjaciół Kubusia Puchatka. Razem z nimi udamy się na narty, sanki,
będziemy lepić bałwany. Do tego odkryjemy jak ważny jest recykling oraz zimowe
porządki. W styczniowym numerze dzieci znajdą podpowiedź, w jaki sposób zrobić
płatki śniegu. Nie zabraknie też ciekawostek. Tym razem poznamy tajniki zorzy
polarnej. Różnorodność zadań połączona z interesującymi czytankami i ważnymi
informacjami sprawią, że nasze pociechy mogą rozwijać swoje umiejętności.Piękne ilustracje, ciekawe treści, mądrze wplecione w treść zadania pozwolą skutecznie zachęcić młodych czytelników do czytania, słuchania i rozwiązywania zagadek.
Po czasopismo z powodzeniem mogą sięgnąć
zarówno przedszkolaki, jak i uczniowie nauczania początkowego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz