Etykiety

wtorek, 19 lipca 2022

Różne wiadomości

Każdy z nas w ciągu życia dostaje jakieś tam wiadomości. Tak sobie pomyślałam, że te facebookowe mogę śmiało zaklasyfikować na:
-próba oszustwa – informujące o niesamowitym spadku po wyimaginowanym krewnym, który cudem chce się podzielić swoimi milionami, ale nie stać go na opłacenie formalności związanych z przekazaniem miliardów;
-z teoriami spiskowymi – od tych, które pragną przekonać mnie, że szczepienie jest złe po wmawianie, że przeciętny Kowalski prowadzi do ruiny państwo, bo jest biedny i chciałby godnie żyć;
-te, na które czekam – pełne pochwał i wdzięczności (wiadomo, każdy łasy na komplementy i ja też, więc czekam, wyczekuję i się w nich pławię; zwłaszcza tych pisanych przez zagranicznych pisarzy);
-profetyczne – czyli z przepowiedniami jasnowidzów, czyli dla mnie zwyczajny spam, bo sama jestem jasnowidzką analizującą to, co się dzieje.
Ostatnich dostaję w tym roku całkiem sporo. I po co? Kolejne zamknięcia szkół przewidywałam bez problemu. To, że zamkną szkoły, a miejsc kultu nie też przewidziałam, bo nauka dla władzy groźna, a ludem posłusznym i bogobojnym łatwiej rządzić. Tym razem króluje motyw wojny. Oszałamiająco niezaskakujące wieści, że Putin chce więcej, że zamierza podbijać kolejne kraje. Każdy dyktator nie poprzestawał na podbiciu jednego, więc nic w tym dziwnego, nic zaskakującego, nic czego osoba nieobdarzona darem widzenia nie byłaby w stanie przewidzieć. No, chyba że jest ignorantem i historia niczego jej nie nauczyła.
W swoim darze widzenia przepowiadam Wam, że PiS ogłosi kolejne podwyżki paliw (aby móc wykupić więcej mediów i lepiej manipulować wyborcami), stóp procentowych, może nawet wprowadzi przerwy w dostawie prądu i zamknie nas na zimę w domach pod pretekstem chronienia przed utratą zdrowia. A ludzie posłusznie dadzą się zamknąć i będę w chwilach dostawy prądu hejtwać się w internecie z byle powodu: a to z powodu maseczek, szczepionek czy palenia, czym popadnie, kiedy w sprzedaży nie będzie węgla. Patrząc na stosunek ludzi do władzy jestem w stanie przewidzieć, że PiS jeszcze raz wygra wybory, bo opozycję mamy mdłą, nijaką i z upodobaniem zwalczającą się oraz lekceważącą ludzi pracy. Jak widzicie potrafię wiele przewidzieć, więc mi wiadomości o dokonaniach jasnowidzów nie trzeba podsyłać. Za to zawsze można jakąś laurkę i miłe słowa wysłać. Te chętnie przeczytam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz