Etykiety

środa, 20 marca 2019

"First last look" Bianki Iosivoni

Emery Lance rozpoczyna studia i ma tylko jedno marzenie. Chce po prostu studiować; bez plotek na swój temat i potępiających spojrzeń nieprzyjaznych ludzi. Nastawia się na nowy początek i jest gotowa naprawdę dużo znieść – na przykład wytrzymać w jednym pokoju z najbardziej denerwującym gościem wszech czasów.
Ale sytuacja się komplikuje: najlepszy przyjaciel jej współlokatora, Dylan Westbrook, jednym spojrzeniem przyprawia ją o szybsze bicie serca. Przy czym jest to rodzaj faceta, od jakich Emery zawsze starała się trzymać z daleka: za przystojny, za miły i zdecydowanie zbyt zabawny. Jej serce jest znowu w niebezpieczeństwie…
Fragmenty:
Nie mogłem zebrać myśli. Nieświadomie podszedłem do niej jeszcze bliżej, co najmniej jak byśmy byli dwoma magnesami, które odpychają się lub przyciągają zależnie od tego, którą stroną się do siebie zbliżą. (…)

– Tu chodzi o ciebie. Chodzi mi o ciebie, słyszysz?
Kosztowało mnie mnóstwo silnej woli, żeby wytrzymać jego spojrzenie. Jeszcze trudniej było mi wymówić następne słowa.
– Niczego od ciebie nie chcę.
– I to właśnie jest twój problem, Emery. Niczego od nikogo nie oczekujesz, a żądasz jeszcze mniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz