Etykiety

wtorek, 8 września 2015

Tamara Michałowska "Moje ulubione zwierzęta. Moje pierwsze naklejanki"



Tamara Michałowska, Moje ulubione zwierzęta. Moje pierwsze naklejanki, il. Aky-Aka Creations, Wrocław „Siedmioróg” 2015
Rysowanie ścieralnymi pisakami do tablic i wycieranie twórczości jest naszym ulubionym zajęciem od razu po malowaniu farbkami. „Moje ulubione zwierzęta” to książeczka ze śliskimi stronami oraz naklejkami, które można wykorzystać do stworzenia własnych opowieści o zwierzakach. Wielkim plusem zeszytu są śliskie strony, estetyczne ilustracje, które zachęcają do kolorowania ścieralnymi pisakami (można kupić w sklepach papierniczych). Dzięki tej publikacji dzieci poznają podstawowe zwierzęta, ich miejsce zamieszkania, będą ćwiczyły motorykę małą podczas przyklejania naklejek.
Książkę polecam wszystkim przedszkolakom oraz uczniom pierwszych klas szkoły podstawowej. Dzięki temu zeszytowi dzieci będą mogły ćwiczyć umiejętność posługiwania się pisakiem, rysowania. Możliwość ścierania i rysowania sprawia, że nauka ważnych umiejętności zmienia się w przyjemną zabawę. Minusem jest brak pisaka (trzeba kupić samodzielnie, aby wykorzystać do rysowania).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz