Etykiety

środa, 18 stycznia 2023

Anna Sakowicz "W sieci" -cytaty


„Spokój nigdy nie jest dany raz na zawsze. Pojawia się i czasami nieoczekiwanie znika”.
„-Jolka, powiedz mi, dlaczego to ja zawsze mam iść na ugodę, mam być tą grzeczną? On ma w dupie wszystko, a ja chodzę na palcach.
(…)
-Bo jesteś dobrym człowiekiem – odpowiada. – Ale jak sobie nie wyhodujesz twardej dupy, to wiele osób cię jeszcze skrzywdzi. Nie można iść przez życie, schodząc wszystkim z drogi”.
„Bycie kochaną musi być dobre. Pod warunkiem, że jest kochaniem bez kresu”.
„Odganiam wspomnienia związane z Pawłem. Może jednak wtedy też było ekscytująco i pięknie, ale tego nie pamiętam. Wszystkie dobre chwile przykryły złe momenty. Zło ma przecież większą moc, zmiata z powierzchni ziemi wszystko, nie bierze jeńców, pozostawia zgliszcza”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz