Czasopismo dla dzieci „Teletubbies” wraca na rynek prasowy w
zupełnie nowej edycji. Magazyn
poszerzy portfolio Egmont Polska i trafi do sprzedaży już 28. czerwca 2017
roku. Dwumiesięcznik
adresowany będzie do dzieci, które lubią wspólną zabawę z bohaterami serialu
„Teletubbies”: Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy. Odbiorcami pisma będą w
szczególności najmłodsi czytelnicy, dwulatki i trzylatki, dla których
magazyn dedykowany będzie jako ten pierwszy w życiu.
„Teletubbies” w pierwszych latach po premierze stały się globalnym
fenomenem. Pokazywano je w ponad 100 krajach, przetłumaczono na blisko 50
języków, a w latach największej popularności przyciągały przed ekrany ponad
miliard najmłodszych telewidzów. Niezrozumiałe dla większości dorosłych, a uwielbiane
przez dzieci już od dwóch dekad na całym świecie niezwykle pozytywne postacie,
po dłuższej przerwie znów przyciągają maluchy przed telewizory. W Polsce Teletubbies
aktualnie są emitowane na kanale dziecięcym BBC Cbeebies w bajce o tym samym tytule. Pod koniec czerwca
wracają również na łamy czasopisma, by ponownie na stronach magazynu zachęcać
dzieci do mądrej zabawy, dostosowanej do specyfiki rozwojowej dzieci, z
uproszczoną gramatyką, częstym powtarzaniem słów.
Magazyn „Teletubbies” to gwarancja bezpiecznej
zabawy i rozwijania pierwszych umiejętności w świecie pełnym miłości, śmiechu i
wiecznego słońca z sympatycznymi, kolorowymi bohaterami.
W każdym numerze nie zabraknie gier, zabaw i zagadek idealnie
przystosowanych do młodego wieku czytelników. Wszystko przy współudziale
Laa-Laa, Tinky Winky, Po Dipsy oraz odkurzacza Noo-Noo, który jest też
bohaterem pierwszego numeru. Opowieści i polecenia z poszczególnych stron
czasopisma inspirują dzieci i ich opiekunów do wspólnego żartowania, tulenia,
liczenia, tańczenia czy opowiadania sobie krótkich historii. Teletubbies
towarzyszą maluchom i wspierają je w zaproponowanych zadaniach i zabawach na
kolejnych stronach.
W poszczególnych wydaniach na entuzjastów czwórki
przyjaciół będzie czekać dodatkowo zabawka związana ze światem bohaterów. Do
pierwszego numeru będą dołączone figurka Laa-Laa i łóżeczko. Cena egzemplarza
wraz z dodatkiem wyniesie 9,99 zł, na rynku pierwszy numer będzie dostępny od 28 czerwca 2017 r. Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią
reklamową, która obejmie emisję spotów sponsoringowych na kanałach dziecięcych
telewizji oraz przed programami śniadaniowymi, a także komunikację na kanale
YouTube, Facebooku oraz w mediach własnych Egmontu.
FORMUŁA
WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „Teletubbies”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 28. czerwca 2017 r.
Grupa docelowa: dzieci 2-3 lata
Cena: 9,99 zł
Redaktor naczelna: Jolanta Tomala
Liczba stron: 24
Licencjodawca: DHX Worldwide
Limited
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz