Na Ellis Island przebudziło się coś tak niebezpiecznego, że wygasiło
nawet rozżarzone do białości napięcia między dzikimi kartami a ludźmi…
Wydarzenia na konwencji Partii Demokratycznej w Atlancie zniszczyły
życie i kariery wielu postaci. Minęły czasy Wieży Asów oraz mody na
dzikie karty, czasy współpracy między asami, dżokerami i natolami. Ich
miejsce zajęły napięcia, nieufność i narastający mrok. Okrutny gang
posługujący się nazwą „skoczkowie” opanował moc przenoszenia swych
umysłów do ciał innych ludzi. Skoczkowie wykorzystują tę moc do aktów
terroru i przemocy, po czym porzucają swe ofiary, by poniosły
konsekwencje swych czynów. Ich bezlitosne plany zdobycia kontroli nad
społecznością dzikich kart rozpalą na nowo konflikt między asami,
dżokerami i zwyczajnymi ludźmi do nieznanych dotąd rozmiarów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz