Etykiety

piątek, 15 kwietnia 2022

Górowianka w Influencers LIVE Awards


Mój pierwszy raz!
Zwykle w takich wydarzeniach nie biorę udziału, ale... tym razem, kiedy zobaczyłam, kto będzie w jury stwierdziłam, że dobrze byłoby spotkać, poznać, nauczyć się czegoś. Do tego od początku pandemii siedzę w domu, nigdzie nie wychodzę, żeby doświadczać kultury, spotykać się z pokrewnymi "duszami". Stwierdziłam, że czas na wyjście ze skorupy (zwłaszcza, że udział bierze wiele fantastycznych osób, których twórczość czytam). Mam małą nadzieję na spotkanie się z nimi, ale też opowiedzenie o tym, co robię większej ilości osób,, dlatego biorę udział w konkursie Influencers LIVE Awards organizowanym w ramach Influencers LIVE Wrocław @influencerslivewroclaw. Znajdziecie mnie w kategorii "kultura i sztuka". Konkurs podzielony jest na dwa etapy - najpierw będzie (bezpłatne!) głosowanie internautów (będę niezmiernie wdzięczna za głosy), a następnie wybrane profile trafią pod ocenę Jurorki - Romy Gąsiorowskiej). Głosowanie wystartuje 18 kwietnia (wtedy podam link do strony, na której będzie można na mnie zagłosować)
🙂
Będę wdzięczna za Wasze głosy. Tu będzie można głosować od 18 kwietnia Górowianka - Influencers LIVE Wrocław

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz