Etykiety

czwartek, 3 sierpnia 2017

lepsi mężczyźni

- Kobiety powinny siedzieć w domu i wychowywać dzieci. O równouprawnieniu pamiętacie, kiedy nie trzeba udrażniać rur, wymieniać uszczelek, gniazdek.
-Nie rozumiem – ja.
-Kiedy trzeba te rzeczy robić to nagle przypominacie sobie, że jednak wolicie być kobietami.
-W sensie, że my tego nie robimy? -dociekam
-Tak.
-Ja robię. Poza tym równouprawnienie mylisz z koniecznością robienia tego samego przez wszystkie osoby -ja
-Kobiety ogólnie są głupsze od mężczyzn.
-Rozumiem, że twoim zdaniem wszyscy mężczyźni są inteligentni- ja.
-Tak.
-To wytłumacz mi dlaczego nie wszyscy mają tytuł profesora, bo przecież wiele kobiet taki ma – ja.
-Ale kobiety nie budują mostów, chcą równości, ale jak jest łatwo
-Rozumiem, że wybudowałeś już w swoim życiu wiele mostów - ja
-Nie. Przecież mam inne wykształcenie.
-Kobiety też mogą mieć inne wykształcenie. Nie wszyscy mężczyźni budują mosty i nie wszystkie kobiety, ale wszyscy mają taką samą szansę na zdobycie wykształcenia pozwalającego na budowanie mostów. Równoprawność to równe szanse w wyborze swojej ścieżki zawodowej i równe szanse na zdobycie zatrudnienia bez dyskryminacji opierającej się na tym, że młoda kobieta może zajść w ciążę. Dzieci to kapitał społeczny, więc nie powinno się z powodu możliwości rodzenia ich dyskryminować określonej płci. Tylko u ludzi taka dyskryminacja występuje -ja.
-Bo tylko kobiety chcą więcej niż samice zwierząt.
-Tak samo mężczyźni chcą więcej od samców zwierząt. Gdyby tak nie było to siedzielibyśmy jak małpy na drzewie. Jednak mamy domy, ciepłe jedzenie, ubrania. Wszystko dzięki temu, że chcemy więcej niż zwierzęta- ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz