Etykiety

sobota, 15 stycznia 2022

Anna Barczyk-Mews "Alter ego" - cytaty


„Uświadomiłam sobie, że jeśli chcę zmiany, to muszę zacząć od siebie. Uwierzyłam, że zasługuję na wszystko co najlepsze, zasługuję, żeby być najważniejszą osobą w czyimś życiu, w życiu mężczyzny”.
„Gdy ja wkraczam do akcji, szatan bierze urlop, żeby nie kłócić się o wpływy”.
„Można być dobrym wśród złych albo złym wśród dobrych i cała trudność polega na tym, żeby odkryć z kim ma się do czynienia”.
„Jak to jest, że dla człowieka najbardziej niebezpieczny jest drugi człowiek?”.
„Nigdy nie pozwól się poniżać. Jak ktoś kocha, to nie krzywdzi. Nie usprawiedliwiaj złych zachowań, ale doceniaj dobre”.
„Słowa czy gesty to coś krótkotrwałego, żyją tak długo, jak je słyszysz lub czujesz, po chwili stają się tylko wspomnieniem”.
„Możesz zatrzymać kogoś przy sobie na siłę, ale gdy będzie się czuł zniewolony nigdy nie będzie z tobą szczęśliwy i zamiast myśleć o tobie, będzie myślał o ucieczce”.
„Mówią, że cierpienie uszlachetnia, że nadaje życiu sens. Nie wierz w to. Życie jest zbyt krótkie, żeby dręczyć siebie i innych. Pamiętaj, że musisz wybrać tak, żebyś była szczęśliwa, nie krzywdząc innych”.
„Byłam pewna, że będę cierpiała, ale paradoksalnie robiłam to właśnie dla siebie, dokonując takiego wyboru, dbałam o to, żeby nie przegrać po raz kolejny”.
„Nie kalkuluj i nie szacuj strat, jeśli kochasz i jesteś kochana, to już wygrałaś. Miłość odmienia, więc nie bój się uwierzyć, że ktoś kogo kochasz będzie lepszy”.
„Nawet gdy ci się wydaje, że to już koniec, zawsze warto czekać na coś dobrego, przełom nie pociąg, zjawi się nieoczekiwanie”.
„Gdy masz pewność, że Twoje uczucia nikogo nie krzywdzą, kochaj, jakby od tego zależało Twoje życie."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz