Etykiety

niedziela, 6 stycznia 2019

Opowiem Wam bajkę o bogactwie

Opowiem Wam bajkę o bogactwie.
Wiem, wiem, dawno bajek nie opowiadałam, ale mam nadzieję to zmienić.
Wróćmy do bogactwa. Każdemu ono kojarzy się ono z większą ilością pieniędzy posiadanych na koncie. Jednak,kiedy przypomnimy sobie wszystkie historie związane z inflacją to stwierdzimy, że jednak to bogactwo jest trudne do określenia. Mimo tego niektórzy są w stanie tego dokonać. Zrobił to mój znajomy. Przyszedł uradowany i z entuzjazmem oznajmił:
-Wiesz, że za PiS-u jestem bogatszy niż za PO?
-No, co ty nie powiesz? - odpowiedziałam sceptycznie.
-Ty to od razu z tym swoim negatywnym spojrzeniem na sprawę wyskakujesz.
-No to opowiedz mi, w co niby jesteś bogatszy. Więcej zarabiasz? A może masz więcej oszczędności?
-Nie. Zarabiać zarabiam tak samo.
-No to nie jesteś bogatszy - oceniam.
-A właśnie, że jestem. Za PO nie było mnie stać nawet na jednego konia z Jankowa Podlaskiego, a teraz mogę kupić nawet cztery.
#bogactwo #opowiemwambajkę #konie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz