Etykiety

niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka w Górze Śląskiej


Dzisiejsza impreza z okazji Dnia Dziecka przyniosła dzieciom wiele radości. Uczestnicy konkursu „Przygody młodego górownianina” otrzymali liczne nagrody, dzięki wsparciu: PKO Banku Polskiego, Instytutu Pamięci Narodowej, Bank Zachodni WBK , Wydawnictwa Dobra Literatura, Wydawnictwa BIS , PEARSON, Wydawnictwa Fronda, sklepowi kidy.pl, Wydawnictwa Novae Res oraz Biblioteki Miejskiej w Górze. Bardzo dziękuję sponsorom. Dzieci były zaskoczone wieloma nagrodami. Nagrodzone dzieci, które nie odebrały nagród proszę o przyjście po paczki do Biblioteki Miejskiej w Górze.
Po każdym projekcie przychodzą refleksje. I ja mam ich wiele. Wiem, że najtrudniej jest zorganizować po raz pierwszy taki konkurs, przekonać innych i zdobyć nagrody. Udało mi się to lepiej niż myślałam.  Jednak nie udałoby mi się nic zrobić, gdyby pani Dyrektor Biblioteki Miejskiej w Górze Danuta Biernacka nie poświęciła tak wiele czasu i energii w pomaganie. To był mój dobry duch w chwilach zwątpienia. Podziękowania należą się również naszej pani Burmistrz Irenie Krzyszkiewicz.
Dziękuję również pani Dyrektor Domu Kultury Danucie Piwowarskiej –Berus, pani Naczelnik Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Izabeli Baranowskiej oraz pani Jolancie Rutkowskiej za poświęcony czas oraz zorganizowanie oprawy konkursu, czyli pięknych występów dzieci.
Dziękuję także wszystkim nauczycielom, którzy namówili dzieci na udział w konkursie. Niestety Państwa trud zostaje anonimowy, ale dzieci doskonale wiedzą, dzięki komu postanowiły troszkę popracować i pochwalić się swoimi talentami.
Dziękuję również dzieciom za tak liczne i piękne prace. Bez waszego udziału nie byłoby dzisiejszego wręczania prezentów. Mam nadzieję, że jeszcze powtórzymy tę akcję, ale na większą skalę. Zachęcam do zaglądania do mnie i brania udziału w konkurach, ponieważ w tym nikt nie został bez upominku. Już wkrótce napiszę o konkursie „Górowianin z Górą”. Mogę Wam tylko powiedzieć, że już teraz wędrujcie po powiecie i róbcie interesujące zdjęcia.
Poniżej zdjęcia z imprezy.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz