Etykiety

środa, 22 czerwca 2016

Rozmowa z prof. Janem Miodkiem - ZAPOWIEDŹ

Profesor Jan Miodek jest jednym z bardziej rozpoznawalnych naukowców w naszym kraju, a wszystko dzięki działalności pozauczelnianej: programowi w Telewizji Polskiej „Ojczyzna polszczyzna”, cotygodniowemu felietonowi w „Dzienniku Zachodnim” i comiesięcznemu w „Śląsku”, a także publikacjom w miesięczniku „Wiedza i Życie” i programowi w TVP Polonia „Słownik polsko@polski”. Mimo sławy, wielu obowiązków zawsze był osobą skromną, życzliwą, uśmiechniętą i bardzo praktyczną.
Studiowałam na Uniwersytecie Wrocławskim i niestety nie miałam tego szczęścia, aby być studentką profesora, ale w wolnej chwili lubiłam chodzić i słuchać jego wykładów, kilka razy udało mi się nawet porozmawiać z nim. Wrażenie jakie pozostało mogę określić stwierdzeniem, że jest on wulkanem pozytywnej energii. Skromny, pracowity, zdystansowany i pełen humoru. Dla mnie jest jednym z wzorów osób pracujących z pasją.
Teraz po latach pracy kończy swoją karierę zawodową, ale pewnie nie pracę. Zachęcam do oglądania rozmowy z profesorem z okazji tego pożegnania z naszą uczelnią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz