Etykiety

sobota, 24 grudnia 2016

Życzenia i podziękowania



Moi Drodzy,
zbliżają się święta i czas, kiedy to każdy z nas będzie miał chwilę, aby odwiedzić bliskich i znajomych, obdarowania się prezentami. To jest także piękny czas refleksji, możliwości do zatrzymania się, pielęgnowania relacji międzyludzkich, wybaczania i dawania szans sobie i bliźnim. Życzę Wam, aby święta były nie tylko na stołach, ale także w Waszych sercach. Abyście poczuli siłę z radości.
Małymi kroczkami zbliża się też koniec roku, czyli czas osobistych rozliczeń. Moje w tym roku trwają od początku grudnia i chyba dopiero po zakończeniu roku się skończą, a wszystko przez to, że był to niesamowicie pracowity rok. Nie zabrakło w nim wielkich sukcesów i porażek, z których staram się wyciągać jak najtrafniejsze wnioski, aby nie popełniać tych samych błędów. Był to bardzo trudny rok, kiedy musiałam zmierzyć się z kolejnymi trudnościami rozwojowymi Oli, śmiercią kilku bardzo bliskich mi osób oraz pobytem męża w szpitalu. Mimo tych trudności każdego dnia mogłam liczyć na Was. Dziękuję za wielkie wsparcie psychiczne, finansowe (1% z podatku dla Oli), fizyczne. Jestem wdzięczna za każdą spontaniczną pomoc, za każdy ciepły gest, za zaufanie, za to, że dzielicie się ze mną swoimi troskami i radościami, za to, że jesteście tak pięknie różni i jeśli trzeba potraficie się jednoczyć.
Szczególne podziękowania należą się też wszystkim terapeutom, z którymi Ola ma zajęcia. Pani Ani za ciepło i cierpliwość i każdego dnia wielkie serce dla Oli. Pani Uli, Ani, Paniom Martom, Kasiom i wielu innym Paniom z WWR oraz ośrodka na OKW oraz przedszkola.
Niesamowicie wdzięczna jestem Ewelinie Nowak, Agnieszce Polak, Pani Marii Kalinowskiej za wielką pomoc.
Dziękuję też wszystkim, którzy wsparli nas w zbieraniu 1% dla Oli, za Wasza zaangażowanie, udostępnianie informacji, proszenie znajomych oraz krewnych. Dzięki Wam możemy śmielej patrzeć w przyszłość i zapewnić Oli lepszą terapię.
Wielkie podziękowania należą się również wszystkim wydawcom i pisarzom. Gdyby nie Wasze zaufanie moja codzienność byłaby trudniejsza. Dziękuję także życzliwym blogerom, dla których wzajemna inspiracja jest ważniejsza od wyścigu szczurów.
Wszystkim życzę, aby każdy kolejny dzień był lepszy od poprzedniego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz