Etykiety

środa, 18 maja 2022

Opowiem Wam bajkę o przeszkadzaniu

Włączyłam zmywarkę i słyszę dziwne odgłosy. Sprawdzam, nasłuchuję. To nie ona. Przypomniałam sobie, że pranie nastawione. Nasłuchuję. Też nie. Ogrzewanie też nie. Zerkam przez okno i z ulgą przyjmuję do wiadomości, że tacy troszkę dalsi sąsiedzi czyszczą dach pod malowanie. Czyszczenie ciśnieniowe jednak troszkę słychać. Drugiego dnia już przywykłam do tych odgłosów.
Idę na spacer.
-Pani, ale oni hałasują.
-Czyszczą dach to troszkę słychać. Wyczyszczą, pomalują i będzie ładnie.
-A co mi po ładnym jak hałas przeszkadza.
-Mnie tam hałas nie przeszkadza. Bardziej przeszkadzają ujadające w nocy psy.
-Pies to zwierzę, więc szczeka.
-Mój nie szczeka.
-Jakiś nienormalny. Z tym remontem to by tak nie hałasowali.
-Pohałasują kilka dni i będzie spokój. Gorzej z psami wychowanymi na szczekających debili. One nadal będą ujadać. I to w nocy.
-Pani to jakaś dziwna jest. Przeszkadzają pani rzeczy, które innym nie przeszkadzają.
-Za o nie przeszkadza mi jak ktoś wydaje pieniądze na upiększenie otoczenia. Może przez to, że lubię, kiedy jest piękniej. A co do psów to innym też przeszkadzają. Nie przeszkadzają tylko tym, którzy psów nie potrafią wychować.
A jak u Was z tolerancją do ujadających psów i remontów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz